In juni 2014 verenigden twee broers zich in de start van een nieuw merk kendamas met een krachtige visie: De kendama community laten groeien en relaties laten ontstaan. Zij wisten dat kendama niet gewoon een speelgoedje was maar iets veel groters. Kendama is een manier om jezelf uit te drukken, je mentaliteit te ontwikkelen en een brug tussen vreemden. Het vraagt om meditatie en absolute focus. Het helpt bij het ontwikkelen van motivatie en zelfverbetering. En er ontstaan nieuwe vriendschappen tussen individuen die elkaar nog nooit eerder hebben ontmoet. Dit is het gedachtegoed van Sol Kendamas.
Sol Kendamas bestaat om deze mogelijkheden en levensstijl uit te dragen en te delen met hen die nog niet eerder hebben gehoord of gezien over kendama.
In aansluiting op deze visie hebben de jonge ondernemers zich ten doel gesteld: lesgeven, voordoen en het plezier van spelen met een kendama delen.
Sol Kendamas sponsort de gemeenschap
Sol Kendamas sponsort diverse kendama evenementen en is actief over de hele wereld. Ze investeren in evenementen die de kendama lifestyle promoten, evenementen die aandacht krijgen en nieuwe mensen enthousiast maken waardoor het een grotere bekendheid krijgt en zich als een olievlek over de wereld verspreidt. Ze proberen op alle mogelijke manieren kendama onder de aandacht te brengen en een sterke gemeenschap te ontwikkelen.
Sol Kendama, it’s what we’re about.
Lees ook:
- Nieuwe Kendama Wereld Record: Mees opeenvolgende Cushion Lighthouse Flips SPIKED!
- Japanse kendama: de oorsprong van de kendama
- Kendama webshop